Ahahahahah gece gece gülümsettin
Konu sahibinin arkadaşı için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum
Bu arada bir kaç konu görmüştüm hesabı geri alabilecek, R10'da arama butonuna bir yüklenin derim...
Burada hesap alabilecek potansiyelde insanlar var ücret karşılığı yardım edebilirler diye açtım ama para kazanma niyeti yok arkadaşların 😀