Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahahahah gece gece gülümsettin

Konu sahibinin arkadaşı için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum

Bu arada bir kaç konu görmüştüm hesabı geri alabilecek, R10'da arama butonuna bir yüklenin derim...
Burada hesap alabilecek potansiyelde insanlar var ücret karşılığı yardım edebilirler diye açtım ama para kazanma niyeti yok arkadaşların 😀