• 26-05-2022, 21:35:02
    #1
    R10 profilimi sonunda doğrula işlemini başardım. Aldığım harçlıkların hepsi gitmiş olsada, traderlerimi kazandım. Ucuz-yüksek yardımcı olduğunuz için teşekkürler. Alırım bir hayırlı olsun 😀
  • 26-05-2022, 21:37:00
    #2
    Neye para verdiğinizi anlamadım ama hayırlı olsun.
  • 26-05-2022, 21:37:46
    #3
    Hayırlı olsun. 👏👏
  • 26-05-2022, 21:37:48
    #4
    Hayırlı olsun.
  • 26-05-2022, 21:38:17
    #5
    hayırlı olsun hocam
  • 26-05-2022, 21:45:02
    #6
    Hayırlı olsun ama pek bir anlamı yok. Mavi tikim var diye havada atamazsınız Ekstra küçük bir ödülü olsa güzel olurdu.
    Örneğin;
    Mesaj kutusu kota artması gibi

    Bunu ödül olarak vermişlerdi ama sanırım yıl bazlı olarak veriyorlar.
  • 26-05-2022, 21:45:54
    #7
    Hayırlı olsun hocam
  • 26-05-2022, 21:51:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    1 yılda 21 ticaret çok az ya buzamana kadar iyi dayanmışsın 😃
  • 26-05-2022, 21:52:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun