R10 profilimi sonunda doğrula işlemini başardım. Aldığım harçlıkların hepsi gitmiş olsada, traderlerimi kazandım. Ucuz-yüksek yardımcı olduğunuz için teşekkürler. Alırım bir hayırlı olsun 😀