• 26-05-2022, 16:33:03
    #19
    Kişisel Rütbe
    Kriptoya karşıyız diyip metaverse proje inceliyorlar ve hepsi birbirinin aynısı
  • 26-05-2022, 16:41:52
    #20
    Tavşan dağa küsmüş , dağın haberi yok.

    Hocam KOSGEB yada bu tarz açılan firmalar yada bir anda bankaların bilmem bilmem ne şartla kredi vermesi vs

    SİZE , BANA vs %1-%2 zaten onların hangi projelere nerelere verileceği %99 belli.

    Bunu 32 yaşında öğrenmeniz hem geç hemde erken olmuş.

    Umarım projeniz büyür ve bizi gururlandırırsınız.

    Milliyetçilik vs devri geride kaldı artık ekmeğin nerde ise orası senin ülken vatanındır.
  • 26-05-2022, 16:46:03
    #21
    organikurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavşan dağa küsmüş , dağın haberi yok.

    Hocam KOSGEB yada bu tarz açılan firmalar yada bir anda bankaların bilmem bilmem ne şartla kredi vermesi vs

    SİZE , BANA vs %1-%2 zaten onların hangi projelere nerelere verileceği %99 belli.

    Bunu 32 yaşında öğrenmeniz hem geç hemde erken olmuş.

    Umarım projeniz büyür ve bizi gururlandırırsınız.

    Milliyetçilik vs devri geride kaldı artık ekmeğin nerde ise orası senin ülken vatanındır.

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. 32 yaşındayım ve neyin ne olduğunun, içerde dönenlerin, politikanın siyasetin oldukça farkındayım. İlk defa ticaret veya girişim yapmıyorum. Ben projem için kosgebe hiç bir zaman bel bağlamadım bana 0 zararı var. Bu bir tepkidir ve o amaçla yazılmıştır.
  • 26-05-2022, 18:06:56
    #22
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk değilsiniz hocam maalesef Videoyu izleyin

    Avrupa'nın Havada Kapıp TÜBİTAK'ın Kabul Etmediği 5 Türk Öğrenci Projesi



    https://www.youtube.com/watch?v=vyV8vOgav5c


    Türkiye'deki temel sorun şu bence bir yerde duymuştım

    "Türkiye'de yetkisi olanın bilgisi yok, bilgisi olanın yetkisi yok.
    keşke 5 kişiyle kalınsa çok fazla insan var
  • 27-05-2022, 01:00:18
    #23
    Torpil, torpil, torpil en dandik iş yerinde bile torpil geçiyor anlattığınız yerlere zaten birşry demeye bile gerek yok
  • 27-05-2022, 02:23:17
    #24
    Geliştirmeye başladığınız teknolojiden ötürü tebrik ederim. Bilgi kadar cesaret isteyen bir alan. Yazık gerçekten.

    2018 yılında Çinden aldığı anakartı kendi üretmiş gibi gösteren ve 1 milyon lira gibi bir hibe almaya hak kazanan vatandaş vardı. O geldi aklıma.

    Elden bir şey gelmiyor. Yolunuz açık başarılarınız daim olsun.