Geliştirmeye başladığınız teknolojiden ötürü tebrik ederim. Bilgi kadar cesaret isteyen bir alan. Yazık gerçekten.

2018 yılında Çinden aldığı anakartı kendi üretmiş gibi gösteren ve 1 milyon lira gibi bir hibe almaya hak kazanan vatandaş vardı. O geldi aklıma.

Elden bir şey gelmiyor. Yolunuz açık başarılarınız daim olsun.