• 25-05-2022, 13:09:20
    #1


    https://twitter.com/Maviturkk/status...widget%3DTweet




    // EDİT
    Bir planım var:

    Hükümet yedek ve çağırılacak askerlerini, polislerini çağıracak.
    1 yıl müddet verecek gitmeleri için bu sırada tüm sağlık, barınma ve sosyal yardımları kaldıracak(Kanunen devlet şuan bile kesebilir) daha sonra BM'ye, Avrupa birliğine sesleneceğiz; ya kapıları açarız, ya da ülkelerine dönmeleri konusunda sizde yardım edersiniz deriz.
    1. Yılın sonunda gitmeyenleride tek tek o göreve çağırılan polislerle, askerlerle evlerine uğurlarız, sonra MİSSS gibi VATANIMIZDA yaşamaya devam ederiz..
    Kimlik alanlarında, kimlik alma gibi hakları yok kanunen, onlarında kimlikler iptal, dükkanlarınında değerleri biçilir, paraları verilir ve onlarıda göndeririz.

    Biraz toz pembe gözükebilir ama bunların tümü kanuna uygun hareketlerdir.
  • 25-05-2022, 13:10:40
    #2
    Kaçkınlar kiralar daha da yükselecek
  • 25-05-2022, 13:11:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar yürüyerek giriyor
  • 25-05-2022, 13:11:25
    #4
    Buraya çok şey yazılır da sonu silivri olur diye yazamıyoruz. Ama sabrımız taştı!



    https://twitter.com/yilmazsozcu/stat...02672910061575




    https://twitter.com/aykiricomtr/stat...82960255217664
  • 25-05-2022, 13:12:05
    #5
    Gebzeye kadar geldi iseler zaten çoktan girmişler..
  • 25-05-2022, 13:12:22
    #6
    arkadaşlar işte uyanık olun bunlara kullandığınız dili sıgınmacı göçmen demeyin

    kaçkınlar diyin her yerde
  • 25-05-2022, 13:12:25
    #7
    Welcome to Ensarland our beloved brothers.
  • 25-05-2022, 13:17:13
    #8
    Kim ne derse desin ben rahatsızım bu durumdan...
  • 25-05-2022, 13:18:06
    #9
    Hulusi Akar: Sınırlarımız tarihinin en kontrollü dönemini yaşıyor.

    Dediği doğru tamamen katılıyorum, kontrollü şekilde içeri pompalıyorlar hepsini.