https://twitter.com/Maviturkk/status...widget%3DTweet




// EDİT
Bir planım var:

Hükümet yedek ve çağırılacak askerlerini, polislerini çağıracak.
1 yıl müddet verecek gitmeleri için bu sırada tüm sağlık, barınma ve sosyal yardımları kaldıracak(Kanunen devlet şuan bile kesebilir) daha sonra BM'ye, Avrupa birliğine sesleneceğiz; ya kapıları açarız, ya da ülkelerine dönmeleri konusunda sizde yardım edersiniz deriz.
1. Yılın sonunda gitmeyenleride tek tek o göreve çağırılan polislerle, askerlerle evlerine uğurlarız, sonra MİSSS gibi VATANIMIZDA yaşamaya devam ederiz..
Kimlik alanlarında, kimlik alma gibi hakları yok kanunen, onlarında kimlikler iptal, dükkanlarınında değerleri biçilir, paraları verilir ve onlarıda göndeririz.

Biraz toz pembe gözükebilir ama bunların tümü kanuna uygun hareketlerdir.