Hocam birisi kira çalışan derken milyonlarca TL harcıyor diğeri netten satıyor. Elbette fark olacak 2x fark az bile.
AVM'de satılan ürünlerin çoğu genelde en düşük 2-3x daha pahalı olur. Belli başlı elektronik aletler ve markalarda fiyatlar sabit olduğu için kafalarına göre fiyat biçemiyorlar.
Boyner biz orta kesime hitap ediyoruz diyerekten 50 Liralık malı 150 Liraya veren bir firma.

Anlamış değilim boynere her girdiğimde bir üründe şok olup çıkıyorum niyeyse.
Evet paran olabilir ama paran var diyede her yerde 200 TL olan ürene gidip niye 500 TL veresin.