Merhaba arkadaşlar.
Dün itibariyle bekçilik için ön sağlık kontrolleri başladı. Bende cuma günü Samsunda giricem ama benim boyum tutmuyor 1.65'im sağlam bir dayım da yok. Elenicem.
Siz nerelerde giriyosunuz yada girdiniz mi ? Girenler bilgi verebilir
Bekçilik Mülakatlarına Giren Var Mı ?
8
●238
- 24-05-2022, 13:02:22Kaç tane arkadaşım dayısız amcasız bekçi oldu. Kafanızı bulandırmayın böyle şeylerle. Girip şansınızı deneyin. Olur inşallah.
- 24-05-2022, 13:03:15Benim birader de kilodan kaybedecek diye gitmedi, normalde ön sağlık bu kadar erken olmuyor, ön sağlık zamanına kadar diyetisyene gider kilo alır dedik de yetişmedi
- 24-05-2022, 13:04:42Burası Türkiye neyin nasıl bir kesinliği var mesela ? Harcadığım bir vakit yok. Denemek istedim ama sonuçta bir standart var. %99 elenicem.teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2022, 13:10:07"O standart siz başvurmadan önce başvuru şartlarında yazıyordu, neden başvurdunuz ki? "Bonital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demek istiyor arkadaş haklı olarak. - 24-05-2022, 13:14:32Sanırsın bu ülkede herşey standartlara göre uygulanıyor gibi konuşuyorsunuz.Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2022, 13:22:08Boyunuz tutmuyorsa ne diye başvuru yapıyorsunuz ki. Amca dayıya bakmıyor bu işler. Şöyle örnek vereyim arkadaşım var yetim büyüdü ünv mezunu akabinde mastır yaptı birçok yere başvurdu hatta asgari ücretle çalıştı her çaldığı kapıda olmadı en sonunda gümrük muhafaza memuru oldu amcası dayısı yok torpili yok nasip bu işler