• 24-05-2022, 13:00:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Dün itibariyle bekçilik için ön sağlık kontrolleri başladı. Bende cuma günü Samsunda giricem ama benim boyum tutmuyor 1.65'im sağlam bir dayım da yok. Elenicem.

    Siz nerelerde giriyosunuz yada girdiniz mi ? Girenler bilgi verebilir
  • 24-05-2022, 13:02:22
    #2
    Kaç tane arkadaşım dayısız amcasız bekçi oldu. Kafanızı bulandırmayın böyle şeylerle. Girip şansınızı deneyin. Olur inşallah.
  • 24-05-2022, 13:02:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    O kadar kesin olmayacaksa neden giriyorsunuz? Vaktiniz bu kadar değersiz mi?
    Kesin değilse niye bu kadar karamsarsınız?
  • 24-05-2022, 13:03:15
    #4
    Benim birader de kilodan kaybedecek diye gitmedi, normalde ön sağlık bu kadar erken olmuyor, ön sağlık zamanına kadar diyetisyene gider kilo alır dedik de yetişmedi
  • 24-05-2022, 13:04:42
    #5
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar kesin olmayacaksa neden giriyorsunuz? Vaktiniz bu kadar değersiz mi?
    Kesin değilse niye bu kadar karamsarsınız?
    Burası Türkiye neyin nasıl bir kesinliği var mesela ? Harcadığım bir vakit yok. Denemek istedim ama sonuçta bir standart var. %99 elenicem.
  • 24-05-2022, 13:10:07
    #6
    Bonital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası Türkiye neyin nasıl bir kesinliği var mesela ? Harcadığım bir vakit yok. Denemek istedim ama sonuçta bir standart var. %99 elenicem.
    "O standart siz başvurmadan önce başvuru şartlarında yazıyordu, neden başvurdunuz ki? "

    demek istiyor arkadaş haklı olarak.
  • 24-05-2022, 13:14:32
    #7
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "O standart siz başvurmadan önce başvuru şartlarında yazıyordu, neden başvurdunuz ki? "

    demek istiyor arkadaş haklı olarak.
    Sanırsın bu ülkede herşey standartlara göre uygulanıyor gibi konuşuyorsunuz.
  • 24-05-2022, 13:15:22
    #8
    Bonital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırsın bu ülkede herşey standartlara göre uygulanıyor gibi konuşuyorsunuz.
    Tamam, başarılar.
  • 24-05-2022, 13:22:08
    #9
    Boyunuz tutmuyorsa ne diye başvuru yapıyorsunuz ki. Amca dayıya bakmıyor bu işler. Şöyle örnek vereyim arkadaşım var yetim büyüdü ünv mezunu akabinde mastır yaptı birçok yere başvurdu hatta asgari ücretle çalıştı her çaldığı kapıda olmadı en sonunda gümrük muhafaza memuru oldu amcası dayısı yok torpili yok nasip bu işler