fabrikadan çift kat boyalı olduğuna dair yazı alırsanız herhangi bir problem kalmaz. Benim aracımda da vardı. İyi ki çift kat boyalıydı. O kadar taş izine rağmen boyası kalkmadı hasar görmedi paslanmadı. Şimdi ki aracımda 1 kat boya var neye yarıyor. keşke 3 kere boyasalarmış. Hatasız boyasız araba ama kaputu mayın tarlası gibi. Elimi vursam boyası dökülüyor.
Hasar sonrası boyamada illaki macun ve düzeltme şarttır. Bu kolaylıkla tespit edilebilir. Bilgisiz bir ekspere denk gelmiş olma ihtimaliniz yüksek.