Elektronik cüzdanlar arasında kıyasıya bir yarış var. Adı konmamış yarış. Öyle ki pazara ilk giren şu anda en fazla pazar payına sahip değil. Güçlü sermaye ve iyi bir altyapı ancak uygulamayı ayakta tutuyor.
-Bir çok e cüzdanı kullandığım gibi Vodofone Pay'ı da kullanan biriyim. Biriydim demek lazım. Uygulama güncellenmiş ama resmen uygulamayı katletmişler. Vodofonun olduğu halde Vodofon TL yüklenemiyor, Vodofone Net faturası ödenemiyor. Hiç bir kampanya başlığı yok. Kullanım rahatlığı kalmamış. Mobilde bile ekran çözünürlüğü gibi eksi puanları var.
-Kısacası Vodofone pay öldü ...
Vodofone Pay'ın cenaze namazı ?
0
●260