• 18-08-2022, 12:30:33
    #28
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saniyeden çıkamazsın ikinci el alırsan
    Bana da hep ikinci el araba kötülendi ancak gittim tavan hariç full boyalı bol değişenli ucuzundan bi' fiesta aldım, sanayiye aldığım zaman bir kere ağır bakımları yaptırmak için gittim ondan sonra bir daha uğramadım 1 sene oldu. O yüzden şans işi biraz.
  • 18-08-2022, 13:24:04
    #29
    Skoda Fabia 1.2 Ambiante (2012) Kendi Aracım Memnunum
  • 18-08-2022, 13:53:40
    #30
    O fiyata temiz 2012-2014 model doblo alabilirsin.