Valla hocam bende Başakşehir'de oturuyorum. Evimin kirası asgari ücretten fazla (Ben eski kiracıyım)
2+1 70 küsür m² evde balkon yok. Büyük yemek masası almışız bir odayı o kaplıyor. Garpdrobu kestirdik yer yok diye.
Sırf 2 daire fazla çıkartıcam diye öyle bir tıkış tıkış yapmışlar ki anlatamam. Bide bu toki bunu toki yaparsa müteahhitler neler yapar.
Daracık apartmanlara sıkışıp kaldık
9
●432