Bir sitede gördüğüm konu üzerine bu konuyu açıyorum..
Arkadaşlar 6-7 Şubat günlerinde bankaların sistemlerinde oluşan bir arızadan dolayı bu günlerde yapılan bazı kart çekimleri 2 kez ekstreye yansımış ..
ekstrelerinizi kontrol edin lütfen..
Çünkü bu arızadan dolayı işyerlerindeki kayıtlar tek çekim görünsede ekstrelerimize iki kez geçmiş olabilir..
Lütfen dikkat..
Kart Ekstrelerinizi kontrol edin
0
●293