• 17-05-2022, 22:12:53
    #19
    Burada Et sebzeden ucuz diyebilirim:S
    O nedenle hemen hemen hergün yiyiyorum.
  • 17-05-2022, 22:13:08
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim için sorun olmuyor ancak endişemiz evine et giremeyenler olduğu zaman birçok şeyin değişeceğine inanıyorum. En azından inanmak istiyorum.
  • 17-05-2022, 22:14:18
    #21
    TolgaAtilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada Et sebzeden ucuz diyebilirim:S
    O nedenle hemen hemen hergün yiyiyorum.
    Afiyet Olsun.
  • 17-05-2022, 22:52:49
    #22
    Kurban bayramı olmasa insanların et yemesi mesele örn balık, balıkta pahalı yılda bir iki kere yiyoruz mesela bu yıl içinde hiç balık yemedik
  • 17-05-2022, 23:33:03
    #23
    rejim ve spor yapıyorum et yemiyoırum tavuk eti hergün 200 gram
  • 18-05-2022, 12:00:34
    #24
    Eskiden kurbandan kurbana et görürdük, şuan çok şükür pahalı ama etsiz doyamıyoruz, Allah'ıma hamdolsun.
  • 18-05-2022, 13:56:18
    #25
    Haftaya ava çıkacağız eğer o zaman şansımız yaver giderse et yiyeceğiz (!)
  • 18-05-2022, 15:33:44
    #26
    Tavuk eti sayılmıyorsa 1 ay olmuştur.
  • 18-05-2022, 16:03:27
    #27
    kurbandan kurbana kurban harici bizim eve yılda 2-3 sefer et girer anca