En Son Ne zaman Et yedin ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En Son Ne zaman Et yedin ?
30
●
866
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
En Son Ne zaman Et yedin ?
1
2
3
4
17-05-2022, 22:12:53
#19
TolgaAtilla
Burada Et sebzeden ucuz diyebilirim:S
O nedenle hemen hemen hergün yiyiyorum.
17-05-2022, 22:13:08
#20
Skeptical
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benim için sorun olmuyor ancak endişemiz evine et giremeyenler olduğu zaman birçok şeyin değişeceğine inanıyorum. En azından inanmak istiyorum.
17-05-2022, 22:14:18
#21
HMZA101
TolgaAtilla adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burada Et sebzeden ucuz diyebilirim:S
O nedenle hemen hemen hergün yiyiyorum.
Afiyet Olsun.
17-05-2022, 22:52:49
#22
Ladavaz
Kurban bayramı olmasa insanların et yemesi mesele örn balık, balıkta pahalı yılda bir iki kere yiyoruz mesela bu yıl içinde hiç balık yemedik
17-05-2022, 23:33:03
#23
eyefive5
rejim ve spor yapıyorum et yemiyoırum tavuk eti hergün 200 gram
18-05-2022, 12:00:34
#24
talibim
Eskiden kurbandan kurbana et görürdük, şuan çok şükür pahalı ama etsiz doyamıyoruz, Allah'ıma hamdolsun.
18-05-2022, 13:56:18
#25
Misafir
Haftaya ava çıkacağız eğer o zaman şansımız yaver giderse et yiyeceğiz (!)
18-05-2022, 15:33:44
#26
profaks
Tavuk eti sayılmıyorsa 1 ay olmuştur.
18-05-2022, 16:03:27
#27
coder85
kurbandan kurbana kurban harici bizim eve yılda 2-3 sefer et girer anca
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler