
Geçenlerde de oldu aynısı banner silinmişti ve şimdi gene silinmiş. yeni bir güncelleme çalışması mı mevcut ? abdlock tarzı eklentilerin hiç biri r10 için aktif değil.
Şimdi görünüyor... az önce 3 - 4 defa F5 atmama rağmen görünmüyordu
her neyse günaydınlar demiş olduk