• 17-05-2022, 09:38:58
    #1
    Merhaba, Günaydınlar

    Geçenlerde de oldu aynısı banner silinmişti ve şimdi gene silinmiş. yeni bir güncelleme çalışması mı mevcut ? abdlock tarzı eklentilerin hiç biri r10 için aktif değil.

    Şimdi görünüyor... az önce 3 - 4 defa F5 atmama rağmen görünmüyordu her neyse günaydınlar demiş olduk
  • 17-05-2022, 09:43:30
    #2
    Hiç yaşamadım hocam bu durumu, muhtemelen çerezlerden ötürü silinse de ruhum duymuyor
  • 17-05-2022, 09:46:51
    #3
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç yaşamadım hocam bu durumu, muhtemelen çerezlerden ötürü silinse de ruhum duymuyor
    Sanırım
  • 17-05-2022, 09:50:03
    #4
    Evet başıma gelmişliği var. 😁
  • 17-05-2022, 09:54:38
    #5
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet başıma gelmişliği var. 😁
    Yalnız olmadığıma sevindim