• 15-05-2022, 21:52:11
    #10
    Vergileri çuvallarla alanlar hizmete gelince en ufak şey yapmıyor. Twitter'dan vs yazsanız sizi umursamazlar bile.
  • 15-05-2022, 23:09:41
    #11
    Aslen ilçesindenim ama 13 senedir merkezde yaşıyorum. Özetle şehir kendi kendine idare ediyor gibi zaten.
    Hizmet adına genel anlamda pek göze çarpan bir durum yok, sandık zamanı göz boyayacak kadar bir şeyler yapılıyor o kadar.
    Sorarsan her şey çok güzel ama kime göre, emekliye yada makamda olanlar için öğrencinin ekmeğini yiyen bir şehir aslında.