galericiler yüzünden bayii de araba bulamamak
2
●164
- 15-05-2022, 18:34:13Üyeliği durdurulduListe fiyatı 322.900 olan araba için fiat bayisine gidiyosunuz bayi araba yok diyor fabrikadan çıkmıyor diyo az üretim oluyor diyo numaranızı alıyor üretildikce sıra gelince size haber vericez diyor sonra sahibinede bakıyorsunuz bayilerde bile bulunmayan arabayı 25 30 bin tl fazla fiyatıyla 0km olarak 100 lerce ilanı olduğunu görüyosunuz yani zaten az üretilen araçları bu galericiler 20 30 bin kazanıcaz diye alıp stokluyorlar kullanmak için alacak kişi de araba bulamıyor devletin bu galericilere bi çözüm getirmesi gerekiyor ayrıca diğer markalarda da bu geçerli hepsini stoklayıp pahalıdan satma derdindeler zaten halk anca krediyle falan parasını denkleştirip almaya çalışıyor bunlarsa nereden ne koparsam kardır derdinde