• 14-05-2022, 18:39:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İnstagram takipçi taban fiyat 5₺
    ama r10 nun reklamını yaptığı smm paneller 3.5 ₺ ye 4 ₺ ye sağlıyor takipçiyi smm panel kurup reklam mı verelim şimdi ? adil bir satış yeri değil bence şuan
    bizde o fiyatlara sağlayabiliyoruz ama taban fiyat olduğu için 5₺ den hesaplamak zorunda kalıyoruz müşteri çıkıyor mu hayır.
  • 14-05-2022, 18:42:56
    #2
    İzninizle
  • 14-05-2022, 18:43:19
    #3
    dev
    Kurumsal Üye
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagram takipçi taban fiyat 7.50 ₺
    ama r10 nun reklamını yaptığı smm paneller 3.5 ₺ ye 4 ₺ ye sağlıyor takipçiyi smm panel kurup reklam mı verelim şimdi ? adil bir satış yeri değil bence şuan
    bizde o fiyatlara sağlayabiliyoruz ama taban fiyat olduğu için 7.5₺ den hesaplamak zorunda kalıyoruz müşteri çıkıyor mu hayır.
    Parayi veren dudugu calar . Sizde kategoriye sponsor reklam verirseniz sizin de taban fiyata uyma zorunlulugunuz olmaz.
  • 14-05-2022, 18:43:20
    #4
    ...
  • 14-05-2022, 18:43:53
    #5
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayi veren dudugu calar . Sizde kategoriye sponsor reklam verirseniz sizin de taban fiyata uyma zorunlulugunuz olmaz.
    Böyle bir durum gerçek mi hocam?
  • 14-05-2022, 18:44:11
    #6
    Buralar yanar
  • 14-05-2022, 18:44:33
    #7
    dev
    Kurumsal Üye
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir durum gerçek mi hocam?
    Kategori reklamı, sponsor reklam, bildirim reklamı, banner reklam, öne çıkan reklam vb. herhangi bir R10 reklamı aktif olan üyeler, taban fiyattan maksimum %30'a kadar indirim yapabilme hakkına sahiptir
    https://www.r10.net/instagram/242665...kurallari.html
  • 14-05-2022, 18:44:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurallar:


    Gerçekler - Heralde takip edemiyorlar yoğunluktan dolayı.


    Not: Biz de çoğu zaman altında fiyat vermiş olabiliriz.
    Kardeşim 5 ₺ de olsa farkeden bir şey yok adam neden 3.5 ₺ ye almak varken 5 ₺ ye alsın gereksiz savunma yapma burda.
  • 14-05-2022, 18:45:11
    #9
    Askerde bölük komutanımın sürekli bana söylediği ve sevdiğim söz geldi aklıma nedense;

    "Yakalanmadığın sürece her şey serbest"