• 13-05-2022, 23:18:09
    #1
    Elon Musk şimdi de 43 milyar dolara satın almak için anlaşmaya vardığı işlemleri askıya almış, sebebi twitter'da bulunan bot hesapların yüzde 5in altına kesin inmesini istemek.
    Sizce Ne yapmaya çalışıyor
    BKNZ.
    bu haberden sonra doge yüzde 5 düşüş yaşamış
  • 13-05-2022, 23:19:45
    #2
    Daha çünkü ödeme yapmadı
    43 milyar dolar o gün ederi idi hisselerin
    Şimdi hisseler düşüyor bilerek yapıyor böyle yaparak en son tam alacağı gün güncel hisse fiyatı ile alacak ve 43 milyar doların altında ödeme yapacak
  • 13-05-2022, 23:19:50
    #3
    Hiçbir şey. Adam milyar dolar parayla yatırım yapmış. Biz bile 1000 liralık hesap alırken sayfanın GBT'sine kadar bakıyoruz Bu denli bir yatırımda bazı talepleri olması ve ağırdan alması normal. Talepleri karşılanmazsa fiyatı indirir, ortada daha resmi imza yok.
  • 13-05-2022, 23:20:56
    #4
    Elonu bilmemde sen kullanıcı çekiyorsun sitene hocam
  • 13-05-2022, 23:24:37
    #5
    milletin ne güzel dertleri var
  • 13-05-2022, 23:24:48
    #6
    Kişisel Rütbe
    Şu aralar borsa düşerken almak enayiliktir Elon haklı
  • 13-05-2022, 23:25:16
    #7
    EXE61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elonu bilmemde sen kullanıcı çekiyorsun sitene hocam
    doğru mu yazıklar olsun xd
  • 13-05-2022, 23:27:59
    #8
    EXE61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elonu bilmemde sen kullanıcı çekiyorsun sitene hocam
    1 tık da benden
  • 13-05-2022, 23:36:40
    #9