• 11-05-2022, 14:00:13
    #10
    Kişi başı 5-10 K cezayı yedikten sonra cevabı bulursunuz.
  • 11-05-2022, 14:07:36
    #11
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sms atmadiğin sürece mail atmak suç değil.
    Merhaba,

    kullanıcı tarafında İYS' de mail onayınız olmadığı sürece, kampanya, tanıtım, reklam, tebrik vb. gibi ticari amaç güden mailler atılması da aynı SMS ve aramada olduğu gibi yasak.
  • 11-05-2022, 14:09:39
    #12
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    kullanıcı tarafında İYS' de mail onayınız olmadığı sürece, kampanya, tanıtım, reklam, tebrik vb. gibi ticari amaç güden mailler atılması da aynı SMS ve aramada olduğu gibi yasak.
    Peki İYS sistemine kayıt olup her şeyi yasallaştırdıktan sonra kullanabiliyor muyuz?