2 milyon ev kredisi çekmeyi düşünen var mı?
57
●4.302
- 13-05-2022, 15:46:50Kişinin kendi evi yoksa ve aile sahibi ise, yüksek kira ve kira artış limiti şeylerle sürekli taşınmamak için konut alması mantıklı veya çocukları için geleceğe hazırlık anlamında da mantıklı. Fakat döviz bazında bakacak olursanız fiyatları - değerleri "TL" bazında ciddi bir şekilde artmış olsa da konut yatırımları ne yazık ki temelden çok cüzi fiyatlar ve faizler ile alınmadığı sürece kâr amaçlı bence mantıklı değil. Ev, arsa gibi para kazandıramaz. İşin kötü yanı evlerin hem doğal afet, zorunlu sigortalarda değeri çok düşük, hem de eski evleri kentsel dönüşüm ile yenileyebilmek için inanılmaz para ödemen gerekiyor.adobeajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teori de komünizm ile yönetilmiyoruz ama kiracı - ev sahibi arasında kira artışının ne kadar olacağını devlet belirliyor, ekmeğin fiyatını devlet belirliyor, elektriğin fiyatını, akaryakıtın fiyatını büyük oranda devlet belirliyor. Solcusuna, sağcısına, garibanına, milyoneri - milyarderine soruyorsun ne olacak böyle, biz ne bilelim devlet bilir, devlet düzeltmeli, devlet bize yardım etmeli diyor.