Geçen paylaştım bu temayı nasıl alırım diye derken temanın tüm dosyalarına sahibim lakin kuramıyorum sebebi ioncube gibi kendi özel sistemini kabul ettirme ki bunu anlamıyorum ya abi bir insan geçmişte hiçbir işe yaramaz diye hepsini bir klasöre niye koyar
Eski dosyalarıma ulaştım
Bakınız ya duygulandım
Tüm anasayfam buydu
hepsine kavuştum inanın şoktayım aklınıza gelmeyen temalara sahibim htmllere sahibim var mı böyle koleksiyoncu