Birkaç hizmetten ve bu hizmetler için geri ödeme alamadığımızdan dolayı oldukça diken üzerindeyiz.
Karşı taraftan söz alındı ve buna karşılık müşteriye bu bağlamda geri ödeme bilgisi verildi, ancak hiçbir şekilde geri dönüş alamadık.
Elbette ilk işimiz konuyu yargıya taşımak olmalı, ancak ne yazık ki artık vakit kalmadı ve gerek yönetici olarak görüştüğüm arkadaşlarımıza, gerek bu konuda sorun yaşamış müşterilerimize artık acil olumlu bir aksiyon almamız gerekiyor.
Olumsuz kredi başvuruları, satılan fazlalık ürünler, masraftan kaçmak için kapatılan ofis, başarısız olan ajansı devir edip alınan ödemeler ile bu sorunu kapatma girişimleri...
Son birkaç haftadır ciddi anlamda gerek firma imajımız bozulmuş, gerek ben çevremize karşı mahçup olmuş durumdayım.
Artık durum satışlar da yeterli olmadığından, "Senetle kredi alabilir miyim acaba?", "İstanbul'da elden taksit ile kredi verecek kişiler var mıdır?" gibi konulara dönmeye başladı.

Bu durumdan kurtarabildiğimiz birçok müşterimizi sorunu kendilerine ticaret ahlakı gereği yansıtmadan, kendi bütçemizden geri ödeme sağlayarak kurtardık. Ancak bazı arkadaşlarımız oldu ki artık mecburen durumu kendilerine açıklamaya, biraz izin istemeye mecbur kaldım. Maalesef çevremizdeki dost firmalardan ve bireysel olarak tanıdığım kişilerden bir destek göremedim, bu konu bizi oldukça yıprattı. Bunu söz konusu yapmak bile yanlış ancak durumun vehametini açıklayabilmek adına; anneler günü hediyesi alınmış altın dahi satıldı.

Böyle bir durumdan çıkmanın sizlere göre en hızlı yolu nedir?
Daha önce bu tür durumlar yaşamış arkadaşlarımız var ise nasıl yollar izlediler?
3 kişi bunu beğendi.
