• 08-05-2022, 18:18:11
    #10
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getir ilk yıllar tutulmadı çoğu şubesini kuryelerine depo sorumlularına devretti sonra bi atak yaptılar işleri yoluna koydular.
    pandemi covid
    adamların şansına büyük bir fırsat olarak kapıları açtı
  • 08-05-2022, 18:26:34
    #11
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getir ilk yıllar tutulmadı çoğu şubesini kuryelerine depo sorumlularına devretti sonra bi atak yaptılar işleri yoluna koydular.
    2015 yılında aktif oldu ve pandemiye kadar 1-2 ilçe destek veriyorlardı. Pandemi ayağına uçtular. Yoksa kendi kendini dahi yetemiyorlardı. Pandemi olmasa, bu yüksek enflasyonda yok olup giderlerdi. Krizden fırsat buna denir. Adamları tebrik ediyorum.
  • 08-05-2022, 19:03:01
    #12
    Başarı öykülerini seviyorum
  • 08-05-2022, 19:32:12
    #13
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar harbi unicorna ulaştı
    kurucusu nazım bey webrazzi summit de getiryatirim ismini alın diye kendi ekibine demişti o alan adına bakıyorum halen almamışlar
    Aldilar bile bugun 😀
  • 08-05-2022, 19:39:05
    #14


    Eleman ilanı bile yayınlamışlar
  • 08-05-2022, 20:02:58
    #15
    Superapp olarak tek bir uygulamadan milyonlarca kişiye ulaşıyorlar. Fakat yeni çıkacak e-ticaret kanununa göre artık sadece ürün satışı yapabilecekler. Hizmet için ayrı uygulama yapmaları gerekecek.