Getir ilk yıllar tutulmadı çoğu şubesini kuryelerine depo sorumlularına devretti sonra bi atak yaptılar işleri yoluna koydular.
2015 yılında aktif oldu ve pandemiye kadar 1-2 ilçe destek veriyorlardı. Pandemi ayağına uçtular. Yoksa kendi kendini dahi yetemiyorlardı. Pandemi olmasa, bu yüksek enflasyonda yok olup giderlerdi. Krizden fırsat buna denir. Adamları tebrik ediyorum.