• 05-05-2022, 19:44:05
    #10
    damn, the raise rates suck !
  • 05-05-2022, 19:45:18
    #11
    benimki %50 arttı
  • 05-05-2022, 19:46:47
    #12
    2600 tl kira ödüyorum sanırım düz 4.000 yapacak...
  • 05-05-2022, 19:47:47
    #13
    valla hocam gram üzülmüyorum, Allah garibana yardım etsin. Biz böyle "kuru soğan yeriz" , "Allah din kardeşlerimizi korusun" , "nas var" gibi kelamlarla devam edenlerin arkasında durduğumuz sürece bunlar az bile Covid'den sağ kalanlar açlıktan ölecekler yakında...

    Düzeltme yapayım, üzülmüyorum dediğim kesim malum kesim.
  • 05-05-2022, 20:00:17
    #14
    Yıllar önce bunlar daha iyi günlerimiz dediğimizde ciddiye alınmıyor, bazı sığırlar bizi vatan haini olmakla suçluyordu.

    Bundan daha beteri olacak ve ben 1 gram üzülmüyorum. Göreceksiniz.
  • 05-05-2022, 20:05:38
    #15
    Herkez birinine kaz.. Attıgı sürece bu ülkede hiçbir şey iyi olmaz bu saatten sonra. Kimsede Allah Korkusu Kalmamış. Herkez Elindekini Basmaya Çalışıyor. 20bin Liralık Araba 150 bin Olmuş
  • 05-05-2022, 20:06:51
    #16
    en çokta asgari ücretliyi ve yevmiyelik gündelik işçiyi vurdu zamlar. çok şey haykırmak istiyorum ama birşey fayda etmeyecek. siyaseti sevmeyen,hiç bir siyasi partiye v eliderine sempati besleyen ve son 2 seçimde de oy kullanmayan birisi olarak, ciddi ciddi siyasete girmeyi parti kurmayı düşünüyorum.