en çokta asgari ücretliyi ve yevmiyelik gündelik işçiyi vurdu zamlar. çok şey haykırmak istiyorum ama birşey fayda etmeyecek. siyaseti sevmeyen,hiç bir siyasi partiye v eliderine sempati besleyen ve son 2 seçimde de oy kullanmayan birisi olarak, ciddi ciddi siyasete girmeyi parti kurmayı düşünüyorum.