YemekSepeti'ne Mentorluk Yapmak İsterdim.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
YemekSepeti'ne Mentorluk Yapmak İsterdim..
11
●
796
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
YemekSepeti'ne Mentorluk Yapmak İsterdim..
1
2
02-05-2022, 23:11:00
#10
MobilApp
Sipariş vermek için girdiğimde farkettim. Gerileyişlerine hız kazandırdıklarını düşünüyorum, hiç ama hiç beğenmedim.
02-05-2022, 23:14:56
#11
AFNaNTiK
Genel oylama alsa, her halde '
DOĞRUDAN DEĞİŞTİRİRLERDİ
'
02-05-2022, 23:26:27
#12
ag19
Mail değişikliği bile yapılamıyordu eski sistemlerinde öyle de kötüydü malesef. Şuan değiştirdim mailimi bu da bir ilerlemedir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler