• 02-05-2022, 19:32:48
    #1
    arkadaşlar online olarak oynanabiliyormu ?
  • 02-05-2022, 19:35:47
    #2
    Ben genel de tek oynarım, ancak çevrimiçi özelliği vardı diye biliyorum hocam. Efsane oyundur kendisi.
  • 02-05-2022, 19:43:15
    #3
    War selection var hocam aynı mantıkta bir oyun. Online oynama üzerine kurulu bir sistemi var ben onu oynuyorum. Onu da deneyebilirsiniz. Arkadaşınızla beraber teke tek 2vs2 veya gruplar halinde oynayabilirsiniz. Ama çinliler insan gibi oynamıyorlar karşıya çinli gelirse boşa uğraşmayın
  • 02-05-2022, 20:25:11
    #4
    Lobi mantığı ile online oynayabiliyorsunuz. Biz genelde 2 kişi giriyoruz karşıya en zor botları koyuyoruz öyle oynuyoruz.
  • 02-05-2022, 20:51:31
    #5
    Age Of Empires 2 : Definitive Edition oynuyorum RANKED ve TEAM GAME.
  • 03-05-2022, 20:45:14
    #6
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Age Of Empires 2 : Definitive Edition oynuyorum RANKED ve TEAM GAME.
    karşımıza online dşöan atabiliyormuyuz ? birde bu steamde var demi direk 55 küsür lira olan mı ?