Hocam ne olursa olsun, asla ama asla katiyen bu denli insanlar neticesinde 'Vazgeçip, iyi niyetinizden de aynı şekilde uzaklaşmayın' bu çok ama çok önemli hocam. Sizin gibi insanlar her vakit olmak zorunda. Tebrik ederim. Yazmıyorlar ise, kâle almayacaksınız, belli ki yazmıyorlar, dönüş yapmıyorlarsa onlar da sizi kâle almıyorlardır, şahsen 'ENGEL' atıp önünüze bakacaksınız, ne var ki siz de benim kadar çok iyi biliyorsunuz 'Giden zaman asla geri alınamaz.' şikayet konusu açabilirsiniz, ancak durum hakkında ne denli bir gelişme olur? Hiç bir fikrim yok.