ticaret bu.dükkana 100 kişi girer ama 5 kişi satın alır. dükkana giren selam vermeyende olur,almayacağı halde çok soru soranda. yada alacakmış gibi yapıp piyasayı öğrenmeye çalışanda.

sen paranı peşin al,sonra kafan rahat etsin. parayı alınca ekstradan kahır çekmek fazla üzmez insanı. hem heme emek veriyorsun hem vaktini harcıyorsun ama karşılığpını alamıyorsun.o insanı ticaretten bile soğutur.