• 01-05-2022, 20:22:32
    #1
    Son iftarlarımızı yaptık. Herkesin Allah tuttuğu orucu, yaptığı ibadetleri kabul etsin.
    Tüm r10 ailesinin bayramını şimdiden kutlarım, Hayırlı Bayramlar
    Bir sonraki Ramazan'a ermek dileÄŸiyle...
  • 01-05-2022, 20:23:36
    #2
    Amin hocam. Hayırlı bayramlar 🥰
  • 01-05-2022, 20:24:21
    #3
    Amin. Biraz üzücü ama rahatlamış hissediyorum Nice ramazanlara
  • 01-05-2022, 20:24:23
    #4
    Rabbim oruçlarımızı kabul eylesin inşallah hayırlı bayramlar diliyorum
  • 01-05-2022, 20:24:37
    #5
    Allah kabul etsin hocam, hayırlı bayramlar.
  • 01-05-2022, 20:24:59
    #6
    Allah tekrarına erdirsin, hayırlı bayramlar
  • 01-05-2022, 20:25:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    amin hocam allah inşallah tekrar gösterir zamanımız varsa.
  • 01-05-2022, 20:25:36
    #8
    Allah sizin de tuttuğunuz oruçları kabul eylesin hocam. Hayırlı bayramlar.
  • 01-05-2022, 20:26:02
    #9
    Amin hocam. Bayramınız mübarek olsun şimdiden