Son iftarlarımızı yaptık. Herkesin Allah tuttuğu orucu, yaptığı ibadetleri kabul etsin.
Tüm r10 ailesinin bayramını şimdiden kutlarım, Hayırlı Bayramlar
Bir sonraki Ramazan'a ermek dileğiyle...