Konu
Son iftarlarımızı yaptık. Elveda 11 Ayın Sultanı !
01-05-2022, 20:22:32
#1
royalenes
Son iftarlarımızı yaptık. Herkesin Allah tuttuğu orucu, yaptığı ibadetleri kabul etsin.
Tüm r10 ailesinin bayramını şimdiden kutlarım, Hayırlı Bayramlar
Bir sonraki Ramazan'a ermek dileğiyle...