Son iftarlarımızı yaptık. Elveda 11 Ayın Sultanı ! - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Son iftarlarımızı yaptık. Elveda 11 Ayın Sultanı !
14
●
294
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Son iftarlarımızı yaptık. Elveda 11 Ayın Sultanı !
1
2
01-05-2022, 20:22:32
#1
royalenes
Son iftarlarımızı yaptık. Herkesin Allah tuttuğu orucu, yaptığı ibadetleri kabul etsin.
Tüm r10 ailesinin bayramını şimdiden kutlarım, Hayırlı Bayramlar
Bir sonraki Ramazan'a ermek dileÄŸiyle...
01-05-2022, 20:23:36
#2
ELLAS
Amin hocam.
Hayırlı bayramlar 🥰
01-05-2022, 20:24:21
#3
esrefyasa
Amin. Biraz üzücü ama rahatlamış hissediyorum
Nice ramazanlara
01-05-2022, 20:24:23
#4
wptam
Rabbim oruçlarımızı kabul eylesin inşallah hayırlı bayramlar diliyorum
01-05-2022, 20:24:37
#5
SunucumWEB
Allah kabul etsin hocam, hayırlı bayramlar.
01-05-2022, 20:24:59
#6
seemsiyah
Allah tekrarına erdirsin, hayırlı bayramlar
01-05-2022, 20:25:31
#7
HtmlWizard
Üyeliği durduruldu
amin hocam allah inşallah tekrar gösterir zamanımız varsa.
01-05-2022, 20:25:36
#8
VEDATEZER21
Allah sizin de tuttuğunuz oruçları kabul eylesin hocam. Hayırlı bayramlar.
01-05-2022, 20:26:02
#9
Metehanbas
Amin hocam. Bayramınız mübarek olsun şimdiden
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler