Eşimle birlikte bu yaz uzun yol yapmayı planlıyoruz nasip olursa Şarköy tarafından başlayıp antalyaya uzanan bir yolculuk 😊
Bu motor mobil uygulama gelirleri ile alındı. İlham olması adına yakın zamanda bir konu açacağım.
Hayallerinizden vazgeçmeyin 😊
Sevgiyle kalın..
Maşallah demeyi unutmayın ❤️

hayırlı olsun güzel motosiklet


