OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evlenecegim için sattım izin çıkmıyor motosiklete bana kalsa asla arabaya binmemde mecburen eşiniz için dizlikte oldumu gayet iyi olur
Evet hepsi hazir hamd olsun; evlendikten sonra eşinizi ikna etmesi daha kolay olur 😊 motorsiklet hastalık bende. Bundan önce sym sr 125 vardı; hava sogutmalisini bitiremedim. Su soğutmalı olanı daha randimanli olacağını düşündüm. Scooter camiyasinda iç segmentleri seramik kaplama olan tek motor aklınızda bulunsun 😊