Şeker karaborsa'ya düştü hayırlı olsun
23
●1.266
- 01-05-2022, 00:33:58Burada gross markette Türk Şeker 55 TL. Ama sadece 1 tane alınmasına izin veriliyor.
- 01-05-2022, 00:37:38YANGIN OLUR - YANGIN TÜPÜ PAHALANDIRILIR..
SALGIN OLUR - MASKE ELDİVEN PAHALANDIRILIR..
DEPREM OLUR - EV KİRALARI PAHALANDIRILIR..
1 SANİYE ..!! DIŞ MİHRAK VS GEREK YOK.. BİZ BİZE YETER DE ARTARIZ BİLE.. BURADA DIŞ GÜÇLERİ ARATMAZLAR ADAMA..
AYRICA MÜBAREK RAMAZAN.. TATLI VS ÇOK TÜKETİLDİ VE BAYRAMDA DA TÜKETİLECEK PEKİ TATLI İÇİN NE LAZIM ŞEKERRRRR
yazık.. bu aç gözlüler içinde bulundukları gemiyi, üstüne bindikleri dalı kesiyor - 01-05-2022, 14:48:56Yağı 2 ay önceki fiyatından alabiliyor musunuz?beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 14:54:38alamazsın zaten fiyatlarla ilgili bir yazı da göremedim yazdığımda. bu maliyete alışmış insanlar varken düşer mi fiyatlar zor.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
örn : https://www.cimri.com/bebek-bezi/en-...lari,131432544
dün aldım bu ürün 190 liradan satılıyor
ben bu ürünü 109 liraya alıyordum 3 ay önce dün bizim marketten 108 liraya aldım.
arada 170 lirayı gördü. bizim market düşürmüş web fiyatları aynı
şimdi bu satıcıların %50si zaten bizim market gibi yerlerden alıp piyasaya satıyor düşürürler mi ?
etik ahlak karmakarışık kavramlar olmuş