• 01-05-2022, 00:33:58
    #19
    Burada gross markette Türk Şeker 55 TL. Ama sadece 1 tane alınmasına izin veriliyor.
  • 01-05-2022, 00:37:38
    #20
    YANGIN OLUR - YANGIN TÜPÜ PAHALANDIRILIR..

    SALGIN OLUR
    - MASKE ELDİVEN PAHALANDIRILIR..

    DEPREM OLUR
    - EV KİRALARI PAHALANDIRILIR..

    1 SANİYE ..!! DIŞ MİHRAK VS GEREK YOK.. BİZ BİZE YETER DE ARTARIZ BİLE.. BURADA DIŞ GÜÇLERİ ARATMAZLAR ADAMA..

    AYRICA MÜBAREK RAMAZAN.. TATLI VS ÇOK TÜKETİLDİ VE BAYRAMDA DA TÜKETİLECEK PEKİ TATLI İÇİN NE LAZIM ŞEKERRRRR

    yazık.. bu aç gözlüler içinde bulundukları gemiyi, üstüne bindikleri dalı kesiyor
  • 01-05-2022, 14:42:17
    #21
    Bizde dalgınlıkla fazla fazla bayram şekeri almışız
  • 01-05-2022, 14:48:56
    #22
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karaborsaya düşen şeker değil insanlar provakatörler ve son tüketici .
    bu başlıklara kalsak 2 ay önce yağ kalmamıştı 1 sene önce tuvalet kağıdı bitmişti.
    Yağı 2 ay önceki fiyatından alabiliyor musunuz?
  • 01-05-2022, 14:54:38
    #23
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağı 2 ay önceki fiyatından alabiliyor musunuz?
    alamazsın zaten fiyatlarla ilgili bir yazı da göremedim yazdığımda. bu maliyete alışmış insanlar varken düşer mi fiyatlar zor.

    örn : https://www.cimri.com/bebek-bezi/en-...lari,131432544

    dün aldım bu ürün 190 liradan satılıyor
    ben bu ürünü 109 liraya alıyordum 3 ay önce dün bizim marketten 108 liraya aldım.
    arada 170 lirayı gördü. bizim market düşürmüş web fiyatları aynı
    şimdi bu satıcıların %50si zaten bizim market gibi yerlerden alıp piyasaya satıyor düşürürler mi ?
    etik ahlak karmakarışık kavramlar olmuş
  • 01-05-2022, 16:24:21
    #24
    Bugun 101 de gordum turk seker 55 kusur tl 1 adet kalmis