Geçenlerde çamaşır makinesi ve kurutma için tavsiye alabileceğim markalarla ilgili konu açmıştım şükür o konuyu çözdük

Şimdi sıra banyo tadilatında fakat ustalara iş yaptırmak neden bu kadar zor?
Ölçü almaya gelmez. Fiyat vermez. Aldığı için yapmaz veya eksik yapar. Ama lafa gelince iş yok der?
Sen iş yapmazsan nasıl paran olacak? Gerçekten insanları gün geçtikçe anlayamıyorum.
Not: Fiyat pazarlığı vs değil durum adamı çağırıyorum gelmiyor bile. (Bayram öncesinde) Ayrıca resmi tatilleri çok fazla abartıyoruz sanki?
Bu söylediklerime katılmayanlarda olabilir, sizlerin düşünleri nelerdir?