• 30-04-2022, 12:58:03
    #1
    Cumhurbaşkanı arabistan ziyareti sonrası arapların olaya yaklasimi. Gerçekten yaraladı beni bu ülkenin vatandaşı olarak.











  • 30-04-2022, 13:00:30
    #2
    Araplara el öptüren adamdan geldiğimiz nokta
  • 30-04-2022, 13:01:04
    #3
    Excrimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araplara el öptüren adamdan geldiğimiz nokta
    Yazılacak çok şey var da gerek yok.
  • 30-04-2022, 13:03:15
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Klasik çomar ve arap kitle 🤠
  • 30-04-2022, 13:06:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu twitler gerçekten paylaşılmış mı üstat. Doğru mu ?
  • 30-04-2022, 13:06:14
    #6
    Bu vahabilere acıyorum yazık Türkiye köklü bir devlet günü gelince toparlanır ama bunlar her zaman rezillik sefalet içinde olmaya mahkumlar. Madem İslam milletinin lideri, Müslümanların koruyucusu Suudi Arabistan neden ulan o zaman ipini koparan her orta doğulu bizim memlekete geliyor? Geldiğiniz gibi gidersiniz.

    ek: çünkü özgürlüğe açsınız, bir çoğunuz iyi-kötü oturmuş bir demokrasi görünce ağzınızdan salyalar akıyor. 21. yüzyılda krallıklarla idare ediliyorsunuz.
  • 30-04-2022, 13:07:50
    #7
    şunu da eklemek gerek , bu vahabilerin ciddiye alınacak tarafı yok , bizim burada ki kitle neyse onlarda aynısı , aslında paylaşacaksın bunların bu yazılarını sen kimsin benim cbme böyle dersin diyip yesinler birbirini , şu yazılarda tek koyan Türkiye Cumhuriyetinin geldiği durum
  • 30-04-2022, 13:08:10
    #8
  • 30-04-2022, 13:08:47
    #9
    Excrimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araplara el öptüren adamdan geldiğimiz nokta
    10 sene olucak nerdeyse foruma kayıt olalı böyle bir yorum görmedim desem yeri var konuya daha fazla yorum atılmasa bile olur