Bu vahabilere acıyorum yazık Türkiye köklü bir devlet günü gelince toparlanır ama bunlar her zaman rezillik sefalet içinde olmaya mahkumlar. Madem İslam milletinin lideri, Müslümanların koruyucusu Suudi Arabistan neden ulan o zaman ipini koparan her orta doğulu bizim memlekete geliyor? Geldiğiniz gibi gidersiniz.

ek: çünkü özgürlüğe açsınız, bir çoğunuz iyi-kötü oturmuş bir demokrasi görünce ağzınızdan salyalar akıyor. 21. yüzyılda krallıklarla idare ediliyorsunuz.