• 29-04-2022, 17:34:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Bugün 18.00 saatinden sonra bayram tatiline çıkıyorum ve 05/05/2022 tarihine kadar yokum Bu süre zarfında telefondan telegram ile bildirim gelirse bakarım yoksa bilgisayar başına geçmeyeceğim, biraz kafa dinleyeceğim

    Tüm R10 halkına şimdiden iyi/hayırlı tatiller, bayramlar diliyorum
    Kendinize çok dikkat edin, yola çıkacaklar, gidecekler ise; yavaş gidin. 5-10 dakika geç gidin, lütfen yavaş gidin
  • 29-04-2022, 17:36:32
    #2
    Teşekkürler
  • 29-04-2022, 17:39:33
    #3
    Biz de yatışa geçtik 9 gün tatil. Para olsaydı tam kaçmalık zamandı işte paranın gözü kör olsun hayırlı bayramlar herkese
  • 29-04-2022, 17:41:15
    #4
    Hayırlı bayramlar cümleten herkese kazasız belasız bir yolculuk olur bugun hoca cuma hutbesinde de dedi trafik fazla olacagından dikkatli olalım diye
  • 29-04-2022, 17:41:17
    #5
    Covid zamanı da olsa resmi tatilde olsa yine çalışmaya devam eden çağrı merkezi çalışanı olarak selamlar herkese
  • 29-04-2022, 17:43:23
    #6
    Hayırlı bayramlar, bize Çarşamba mesai :'(
  • 29-04-2022, 17:47:47
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Mutlu bayramlar herkese
  • 29-04-2022, 18:08:43
    #8
    Kişisel Rütbe
    Sukelaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı bayramlar, bize Çarşamba mesai :'(
    Bizede perşembe be
  • 29-04-2022, 20:49:51
    #9
    Hayırlı Bayramlar