Merhaba arkadaşlar,
Bugün 18.00 saatinden sonra bayram tatiline çıkıyorum ve 05/05/2022 tarihine kadar yokum

Bu süre zarfında telefondan telegram ile bildirim gelirse bakarım yoksa bilgisayar başına geçmeyeceğim, biraz kafa dinleyeceğim
Tüm R10 halkına şimdiden iyi/hayırlı tatiller, bayramlar diliyorum 
Kendinize çok dikkat edin, yola çıkacaklar, gidecekler ise; yavaş gidin. 5-10 dakika geç gidin, lütfen yavaş gidin