Zeytin Yağ'ını seviyor musunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Zeytin Yağ'ını seviyor musunuz?
46
●
1.886
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Zeytin Yağ'ını seviyor musunuz?
1
2
3
4
5
6
28-04-2022, 08:19:55
#10
Mexis
Üstad çok severiz ama fiyat çok pahalıysa alamayacağımız yağdır bir kesim için konuşuyorum tabi.
28-04-2022, 08:21:56
#11
Tartaros
satışa çıkkarsa haber et
28-04-2022, 08:23:07
#12
Wacco
Şuanda internet fiyat araştırması yapıyorum arkadaşlar eğer satmaya karar verirsem hepinizin mesajını alıntılar konu linkini eklerim teşekkürler
28-04-2022, 08:25:44
#13
Sirnova
fiyat belirleyince bana da haber edin lütfen
28-04-2022, 08:26:52
#14
Gokenim
Nedense zeytinyağı ve tereyağını sevemiyorum.
Zeytinyağını yine annem taze fasulyeye falan koyarsa yiyorum lezzet katıyor ama ayrıca zeytine koyup yada pul biber ekmek banıp falan yiyemiyorum. tereyağı ise hiç yok bende hayatta yiyemem öyle
28-04-2022, 08:36:10
#15
ozgur_medya
İzmir'in neresindesiniz?
28-04-2022, 08:43:01
#16
arvensan
Üyeliği durduruldu
Fiyatlar belli olunca haber edersiniz
28-04-2022, 08:43:33
#17
erkancan_87
Satış olursa alıntı rica ediyorum hocam
28-04-2022, 08:48:59
#18
Jorphy
Growth Manager
Luciquad adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nane?
abooo canım çekti
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler