Nedense zeytinyağı ve tereyağını sevemiyorum.
Zeytinyağını yine annem taze fasulyeye falan koyarsa yiyorum lezzet katıyor ama ayrıca zeytine koyup yada pul biber ekmek banıp falan yiyemiyorum. tereyağı ise hiç yok bende hayatta yiyemem öyle