• 28-04-2022, 07:59:06
    #1
    Merhabalar elimizde yaklaşık kendi mahsüllerimizden çıkan 1-2 ton zeytin yağı var organik ege bölgesine ait bizim buralarda yetişen. Zeytinin ana diyarında.. Yağların satışını yapsam forumda nasıl bir talep olur zeytinyağını seviyor musunuz? Diğer yediğiniz zeytinyağlarından çok farklı olacağına emin olabilirsiniz. Diğer insanlar 1 kere işliyorken o yağı biz 5 kere işliyoruz. Kendimizde yediğimiz için çok daha lezzetli bir kıvama geliyor.
  • 28-04-2022, 08:01:49
    #2
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar elimizde yaklaşık kendi mahsüllerimizden çıkan 1-2 ton zeytin yağı var organik ege bölgesine ait bizim buralarda yetişen. Zeytinin ana diyarında.. Yağların satışını yapsam forumda nasıl bir talep olur zeytinyağını seviyor musunuz? Diğer yediğiniz zeytinyağlarından çok farklı olacağına emin olabilirsiniz. Diğer insanlar 1 kere işliyorken o yağı biz 5 kere işliyoruz. Kendimizde yediğimiz için çok daha lezzetli bir kıvama geliyor.
    hocam suan ac oldugum için bile yerdim
  • 28-04-2022, 08:04:14
    #3
    kim sevmez ki zeytinyağını.mesajım bulunsun takipteyim
  • 28-04-2022, 08:04:46
    #4
    Litresi ne kadar hocam
  • 28-04-2022, 08:06:29
    #5
    Takip edelim
  • 28-04-2022, 08:08:29
    #6
    Piyasaya göre uygun verirseniz bir çok kişi alacaktır diye düşünüyorum.
  • 28-04-2022, 08:08:51
    #7
    Ufak bir kasenin içine zeytinyağını doldurup, üzerine tuz, pul biber ve karabiber atıp karıştırarak ekmeği banmak vardı şimdi..

    Sevilmez mi hiç?..
  • 28-04-2022, 08:18:03
    #8
    ibrahimcataltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir kasenin içine zeytinyağını doldurup, üzerine tuz, pul biber ve karabiber atıp karıştırarak ekmeği banmak vardı şimdi..

    Sevilmez mi hiç?..
    nane?
  • 28-04-2022, 08:18:48
    #9
    Luciquad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nane?
    kekik nane, oh miss..