Merhabalar elimizde yaklaşık kendi mahsüllerimizden çıkan 1-2 ton zeytin yağı var organik ege bölgesine ait bizim buralarda yetişen. Zeytinin ana diyarında.. Yağların satışını yapsam forumda nasıl bir talep olur zeytinyağını seviyor musunuz? Diğer yediğiniz zeytinyağlarından çok farklı olacağına emin olabilirsiniz. Diğer insanlar 1 kere işliyorken o yağı biz 5 kere işliyoruz. Kendimizde yediğimiz için çok daha lezzetli bir kıvama geliyor.
hocam suan ac oldugum için bile yerdim