Evet forumda görüyorum çoğu zamanda başıma geliyor bir müşteri alacağı şey için satıcıdan mesaj atmasını bekliyor satıcı da müşterinin ona mesaj atıp ulaşmasını bekliyor soruyorum size Sizce İLK MESAJI
Satıcı mı Alıcıya ATAR ?
Alıcı mı Satıcıya ATAR ?
Hadi Bakalım Buralar Karışır Vaziyet Alın :)
21
●1.394
- 28-04-2022, 04:29:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Alıcı atar diye biliyorum hocam.
Edit: müşteriye özel mesaj yoluyla indirim yaptığıma dair mesaj attım ceza puanı yedim. Aklınızda bulunsun daima alıcı atmalı. - 28-04-2022, 04:30:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Pm alabilir miyim demeyi genelde saçma buluyorum, pm alabilir miyim yazana kadar mesaj atılabilir satıcıya.
- 28-04-2022, 04:34:08hızlı alışveriş ve çözüm için alıcı ulaşmalı satıcı cevap verip işlem halledilmeli.