• 28-04-2022, 04:27:54
    #1
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Evet forumda görüyorum çoğu zamanda başıma geliyor bir müşteri alacağı şey için satıcıdan mesaj atmasını bekliyor satıcı da müşterinin ona mesaj atıp ulaşmasını bekliyor soruyorum size Sizce İLK MESAJI

    Satıcı mı Alıcıya ATAR ?
    Alıcı mı Satıcıya ATAR ?
  • 28-04-2022, 04:28:25
    #2
    Seven önce atar hocam
  • 28-04-2022, 04:29:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıcı atar diye biliyorum hocam.

    Edit: müşteriye özel mesaj yoluyla indirim yaptığıma dair mesaj attım ceza puanı yedim. Aklınızda bulunsun daima alıcı atmalı.
  • 28-04-2022, 04:29:19
    #4
    🤖 AI Developer
    Kesinlikle alıcı.
  • 28-04-2022, 04:29:24
    #5
    En çok ihtiyacı olan önce atar
  • 28-04-2022, 04:30:03
    #6
    Alıcı satıcıya ulaşır, satıcı alıcıya ulaşıyorsa ya alçak gönüllüdür ya da fakirdir. Hiçbir zaman bir müşteriye özelden yazmakla uğraşmam, almak isteyen size ulaşır zaten.
    • AEE
    • Mylive21
    AEE ve Mylive21 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 28-04-2022, 04:30:29
    #7
    her ikiside aynı anda atsın hocam
  • 28-04-2022, 04:30:46
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm alabilir miyim demeyi genelde saçma buluyorum, pm alabilir miyim yazana kadar mesaj atılabilir satıcıya.
  • 28-04-2022, 04:34:08
    #9
    hızlı alışveriş ve çözüm için alıcı ulaşmalı satıcı cevap verip işlem halledilmeli.