Evet forumda görüyorum çoğu zamanda başıma geliyor bir müşteri alacağı şey için satıcıdan mesaj atmasını bekliyor satıcı da müşterinin ona mesaj atıp ulaşmasını bekliyor soruyorum size Sizce İLK MESAJI

Satıcı mı Alıcıya ATAR ?
Alıcı mı Satıcıya ATAR ?